RABAT NA PIERWSZE ZAKUPY: -5%!!  UŻYJ KOD: START25 
Promocje
Smartwatch Zegarek Męski Rozmowy Funkcje GPS Wodoodporny 5ATM Watch Menu PL
Smartwatch Zegarek Męski Rozmowy Funkcje GPS Wodoodporny 5ATM Watch Menu PL

325,00 zł

Cena regularna: 350,00 zł

szt.
Smartwatch Zegarek Męski Rozmowy Funkcje GPS Wodoodporny 3ATM Watch Menu PL
Smartwatch Zegarek Męski Rozmowy Funkcje GPS Wodoodporny 3ATM Watch Menu PL

325,00 zł

Cena regularna: 350,00 zł

szt.
SMARTWATCH Zegarek Męski LATARKA Wodoodporny ROZMOWY 530mAH AMOLED IP68 PL
SMARTWATCH Zegarek Męski LATARKA Wodoodporny ROZMOWY 530mAH AMOLED IP68 PL

260,00 zł

Cena regularna: 280,00 zł

szt.
ladowarka indukcyjna Bezprzewodowa W82S Szybka Do Samsung Z Flip Fold 3w1
ladowarka indukcyjna Bezprzewodowa W82S Szybka Do Samsung Z Flip Fold 3w1

200,00 zł

Cena regularna: 220,00 zł

szt.
REKLAMACJE

REKLAMACJE

Kupujący ma prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej towaru posiadającego wady nie ujawnione w trakcie sprzedaży, w okresie 2 lata. Jeżeli Kupującemu przysługują dodatkowo uprawnienia z gwarancji, reklamacja może zostać zgłoszona w okresie, na jaki gwarancja została udzielona.

WARUNKI REKLAMACJI

  1. Sprzedawane produkty objęte są gwarancją producenta.
  2. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta.
  3. W sytuacji wady towaru lub awarii należy odesłać go na adres sklepu w zabezpieczonej prawidłowo paczce.
  4. Każda reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni, a jeśli nie byłoby to możliwe w tym okresie Klient zostanie poinformowany, kiedy dokładnie reklamacja zostanie rozpatrzona.
  5. Informujemy, iż przesyłki zwrotne do naszej firmy płatne za pobraniem nie są odbierane.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ

  1. Prosimy o napisanie listu o następującej treści w poniższym formularzu kontaktowym, wskazując następujące dane:

Dane reklamującego:

Imię i nazwisko: ……………………….

Tel. komórkowy:……………………….

Adres Email: ………………………

Dane Zakupionego przedmiotu:

Nazwa produktu ………………………

Nr. Zamówienia: ………………………

Data złożenia zamówienia ………………………

Zgłoszenie reklamacyjne: Opis usterki/opis zwrotu:…………………… 

Preferowana forma uznania reklamacji:

□ zwrotu pieniędzy

□ naprawy

□ wymiany

Dane do przelewu, numer konta: …………………………………………………

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

 

Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji nasz specjalista odpowie na nie pocztą elektroniczną i skoordynuje dalsze działania. Prześle również etykietę do bezpłatnego zwrotu towaru!

 

 

Sprzedający powinien zwrócić Kupującemu cenę przedmiotu razem z pierwszym kosztem dostawy. 

Wszystkie towary po otrzymaniu zostaną wysłane do centrum serwisowego w celu ustalenia przyczyny awarii. Dopiero po tym zostanie podjęta decyzja o rekompensacie kosztów zwróconych towarów zgodnie z reklamacją.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub trudności prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta +48787110201.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl