

325,00 zł
Cena regularna:
350,00 zł

325,00 zł
Cena regularna:
350,00 zł

280,00 zł
Cena regularna:
300,00 zł

380,00 zł
Cena regularna:
400,00 zł

270,00 zł
Cena regularna:
290,00 zł

300,00 zł
Cena regularna:
320,00 zł

380,00 zł
Cena regularna:
400,00 zł

260,00 zł
Cena regularna:
280,00 zł

310,00 zł
Cena regularna:
330,00 zł

320,00 zł
Cena regularna:
340,00 zł

200,00 zł
Cena regularna:
220,00 zł

305,00 zł
Cena regularna:
325,00 zł

REKLAMACJE
Kupujący ma prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej towaru posiadającego wady nie ujawnione w trakcie sprzedaży, w okresie 2 lata. Jeżeli Kupującemu przysługują dodatkowo uprawnienia z gwarancji, reklamacja może zostać zgłoszona w okresie, na jaki gwarancja została udzielona.
WARUNKI REKLAMACJI
- Sprzedawane produkty objęte są gwarancją producenta.
- Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta.
- W sytuacji wady towaru lub awarii należy odesłać go na adres sklepu w zabezpieczonej prawidłowo paczce.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni, a jeśli nie byłoby to możliwe w tym okresie Klient zostanie poinformowany, kiedy dokładnie reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Informujemy, iż przesyłki zwrotne do naszej firmy płatne za pobraniem nie są odbierane.
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ
- Prosimy o napisanie listu o następującej treści w poniższym formularzu kontaktowym, wskazując następujące dane:
Dane reklamującego:
Imię i nazwisko: ……………………….
Tel. komórkowy:……………………….
Adres Email: ………………………
Dane Zakupionego przedmiotu:
Nazwa produktu ………………………
Nr. Zamówienia: ………………………
Data złożenia zamówienia ………………………
Zgłoszenie reklamacyjne: Opis usterki/opis zwrotu:……………………
Preferowana forma uznania reklamacji:
□ zwrotu pieniędzy
□ naprawy
□ wymiany
Dane do przelewu, numer konta: …………………………………………………
Formularz kontaktowy
Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji nasz specjalista odpowie na nie pocztą elektroniczną i skoordynuje dalsze działania. Prześle również etykietę do bezpłatnego zwrotu towaru!
Sprzedający powinien zwrócić Kupującemu cenę przedmiotu razem z pierwszym kosztem dostawy.
Wszystkie towary po otrzymaniu zostaną wysłane do centrum serwisowego w celu ustalenia przyczyny awarii. Dopiero po tym zostanie podjęta decyzja o rekompensacie kosztów zwróconych towarów zgodnie z reklamacją.
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub trudności prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta +48787110201.